onsdag 30 november 2011

Förklaringarnas man.

Andreas är så klart världens finaste, härligaste och bästa person. Man kan också säga att han är lite av en förklaringarnas man. Det är nämligen så fantastiskt, att precis allt han gör har han noga tänkt över under lång tid och har en väldigt bra förklaring till. Ibland blir det så "smarta" utläggningar att man nästan måste skratta. Typ som igår när vi pratade i telefon:

Andreas- Okej, men nu ska jag gå och lägga mig i mina nytvättade lakan.
Jag- Vad skönt!
Andreas- Jaa, men jag bäddade inte på din sida. För jag tänkte att du ska också få ha nytvättade lakan när du kommer hem! Så jag la in ditt täcke och din kudde i din garderob.
Jag- Jaha, vad snällt...
Andreas- Mm.
Jag- ...Fast det låter nästan lite som att du inte riktigt orkade bädda hela sängen?
Andreas- Mja jo det kanske var en av anledningarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar