onsdag 23 november 2011

Önskelista julen 2011

"I don´t want a lot for christmas, I won´t even wish for snow I just wanna see you baby standing here outside my door"... Nää jag skojade bara! Klart jag önskar mig julklappar, fast jag inte ens är här på själva dagen.  
Detta är årets lista:


Den här kappan är min perfekta drömkappa (bortse från den misslyckade stylingen med toppluva.)
Och nu är det ju rea på den och allt!

Nyårsklänning! 
Det kanske är lite J-Lo varning på den här urringningen men det tänker jag att man fixar med några stygn.

Nu när vi har stängt igen en dörr hemma så har jag äntligen plats för ett sminkbord som jag alltid drömt om.

Nu kanske detta önskemål börjar bli lite tjatigt, men jag ger inte upp!
Önskar mig även mjuka Manhattan underlägg.

Alla motiv utom de jag redan har: kärlek, muminmamman och hattifnattarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar