lördag 19 november 2011

hemma.

Nu sitter jag hemma i lägenheten och känner mig mätt och belåten. Jag och Andreas har nyss ätit hemmagjord pizza och druckit cola, senare ikväll ska vi se på film. Vi är ungefär nio år i mental ålder kan jag känna ibland. Precis som ungarna som har myskväll när föräldrarna är borta. Just nu sitter Andreas förövrigt och spelar något datorspel och skriker något om att han är en grym helikopterpilot.

De här dagarna har vi burit hit fåtöljer från storebror Joel (i väntan på att den perfekta soffan ska dyka upp) och sett alla avsnitt av New Girl (älskar den serien), vi har täckt igen en dörröppning för att förstora vår klädkammare, och vi har letat fynd på myrorna enligt mina önskemål.

På måndag börjar vi med butiksekonomi i skolan och jag vet inte hur jag ska lyckas ta mig ner till GBG, för jag hittar inga bra biljetter. Jag kanske får stanna här en dag till i värsta fall. Ooooh så hemskt det vore...

2 kommentarer:

  1. Har du tagit bilden? Jättefin!

    SvaraRadera
  2. Näe inte jag, tyvärr. Minns inte vart jag hittat den :s

    SvaraRadera