fredag 12 september 2014

ledig fredag




Denna fredag är jag ledig och det känns riktigt skönt faktiskt. Jag har känt mig så otroligt stel i nacken på senare tid, vilket jag bara har mig själv att skylla för då jag har rört mig minimalt utanför jobbet under sommaren. Så imorse tog jag faktiskt tag i mig själv och gjorde yoga för första gången på hur lång tid som helst. Ryggen känns faktiskt redan bättre och så känner jag mig så där lugn som man kan göra när man har stretchat lös en massa knutar. Rekommenderas till alla som knakar med lederna som pensionärer så fort de rör sig! 

Sedan tog jag en promenad och lyssnade på fredagspodden som jag alltid tycker är så mysig att lyssna på. Jag går mest runt och fnissar för mig själv när jag hör den, det måste se rätt kul ut för förbipasserande. Planerna för resten av dagen är att gå och rösta då jag jobbar på söndag och sedan ska jag nog bara chillaxa tills ikväll då jag ska äta kyckling med pepparsås och smaska i mig massor av godis. Omnomnomnom!

Ps: Min Icloud har slutat uppdatera sig (varför vet jag inte) så nu får jag inte in de nya bilderna jag tar på min dator. Därför blir det pinterestbilder eller gamla bilder till alla inlägg. Jag ska fråga Andreas om han kan hjälpa mig att fixa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar