tisdag 2 september 2014

Kim Kardashians bröllop och sånt viktigt

Ikväll var det något av en hedersstund framför teven och därför slog jag på stort och bakade chokladmuffins. Det var nämligen säsongsavslutning för mitt absolut bästa guilty pleasure Keeping up with the Kardashians (fast jag är alltid lite extra mallig ju töntigare sak jag kollar på så vet egentligen inte hur guilty det är).

I det här avsnittet så fick man följa med under förberedelserna för Kimyes bröllop i Florens. Eftersom jag har sett varje avsnitt under nio säsonger så är det inte det första bröllopet jag har sett i serien, då Kim varit gift både en och två gånger tidigare. I det förra tevesända bröllopet gifte hon sig med den odrägliga basketspelaren Chris Humphries som verkade störig på alla sätt och vis. Mitt utlåtande förutom att hon verkar passa bättre ihop med Kanye är att det senaste bröllopet också hade snyggast bröllopsklänning. I övrigt fick man inte se något alls av själva ceremonin.

Bild från hollywoodlife.com
En lite smått tacky look med det där bandet i pannan och den överdimensionerade puffkjolen hon har på sitt första bröllop, tycker jag.

Bild från eonline.com
Gulliga baby North var såklart också med. Hon sportade valkiga armar, vilket är så sjuuukt gulligt. Önskar det var detsamma för vuxna, att man kunde gå runt valkig som en Michelin gubbe och att alla tyckte det var det sötaste de sett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar