onsdag 24 september 2014

Blogglista!

Vem känner dig bäst och varför? Andreas, Elinor och Mathilda. Och mina syskon förstås.
Vad stod det i ditt förra sms? Det var en lång lista till Andreas om vad han skulle handla till mig. Ligger nämligen hemma sjuk IGEN! Deppen i detta går inte ens att beskriva. I tre dagar var jag frisk och en dag var jag på jobbet, har nu hög feber och en hals som inte funkar.
Vem sov du senast över hos? Hos Elinor kanske? Sover verkligen aldrig över hos folk längre.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? En av varje!
När grät du senast och varför? Vid fem imorse när jag knappt sovit en blund p.g.a. kan knappt svälja och Andreas sa att jag måste sjukskriva mig (igeeeen), och vi har värsta viktiga jobbveckan.
Skriv namnet på någon du ser upp till? Min farmor som inte lever mer är nog den jag har sett upp till mest. Hon gjorde så mycket bra av sitt liv.
Vem är du mest lik, din mamma eller pappa? Svår fråga, jag tror båda till utseendet, kanske lite mer som pappa?
Hur lång är du? 167cm
Dagens humör? Nollställd av trötthet.
Hur gammal är du om fem år? 32
Vem ringde du senast? Andreas när han var i vardagsrummet och jag i sovrummet och jag inte orkade hämta honom.
Vem ringde dig senast? Okänt nummer som ringer mig jämt.
Vilken ögonfärg har du? Gröna.
Vem gjorde dig glad senast? Andreas som dansade en peppdans över att han själv börjar må bättre, han har haft samma grej som jag har nu.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
Vilken är din favoritlåt? Mycket svårt, man gillar ju så många olika så mycket. Men just nu lyssnar jag på The Mamas & the Papas som jag precis har fattat är supermysiga. Do you wanna dance.
Hur många kuddar har du i sängen? Två obekväma.
Är du singel eller har du ett förhållande? Hemliiiiiis!
Något du saknar? Att vara frisk uppenbarligen.
Vad gör dig ledsen? Barn och djur som gör sig illa, cancer osv.
Vad gör dig glad? Att det finns så mycket fint i alla människor som bara väntar på att bli upptäckt. Det gör livet spännande tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar