fredag 9 maj 2014

spring i benen

Hihihi, jag har garvat för mig själv hela dagen för jag hade verkligen bästa kvällen igår. Jag och modevetenskapsgänget hade reunion. Vi skulle egentligen bara ta ett glas vin, som slutade med att vi tog en krogrunda på sunkhak och sedan hamnade på klubb på stureplan. Idag är jag ledig och det var så jäkla najs att bara "Skitsamma, nu röjer jag hela kvällen!". På den här bilden, från Annas insta, så ska vi göra en bild inspirerad av Marie Antoinette... detta var alltså i början av kvällen. Eh... japp!

Vi dansade massor och bara körde så jäkla hårt. Fattar däremot inte varför brats alltid dras till mig?! En obehaglig brat kom fram till mig och hälsade och sa att han var "Ansvarig för alla banker." "Ansvarig?" sa jag tveksamt. "Hur menar du då?" "Jag är ansvarig bara. Och detta är min vän.. han är ansvarig för alla människor på alla banker." Allt detta säger han med skryt i tonen och som att han förenklar det för att jag är smått dum i huvudet. "Okej..." svarar jag. "Jag jobbar så hårt", säger han, "jag jobbar 24:7. Det är riktigt tufft att vara smart, förstår du." "Ja jo jag vet, jag är smart själv" svarade jag. Sedan gick jag. Suck för dessa världsfrånvända sexistiska män.

Hur som helst, efter all dans skulle vi egentligen gå hem, men vi hamnade istället på ett till ställe. Där träffade vi Bill Skarsgård som var en megagullis!

Knatade in genom dörren vid halv fem imorse. Fåglarna kvittrade som galningar och det var vackert morgonljus ute. Älskar det! Och så mysigt att få lägga sig bredvid sin varma pojkvän och mysa efter en lång kväll ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar