tisdag 4 februari 2014

and baby that´s all there is to the coastline craze

Bra grej med att åka bort i Mars är att det är helt okej att shoppa bikini i Februari, så sommaren känns lite lite närmare. Nu tycker jag inte själva shoppandet är så där superkul. Man är så utsatt i bikini, i ett provrum, i februari. Även om jag är naturligt blek och inte blir brun på sommaren så är huden liksom genomskinlig nu. Men! Det är själva grejen med en ny bikini som är härlig! För när jag drar på mig den så är jag i ett land där solen skiner, där man kan gå i tunn sommarklänning, där man kan dricka cava och äta spansk salami på en balkong i skymningen. Där man kan hoppa i havet utan att behöva isdubbar för att sedan ta sig upp. Så tanken på den där bikinin är ju förstås väldigt härlig i sin rätta miljö.

Jag valde en riktigt sprakande somrig sak. Från mitt jobb, Lindex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar