onsdag 26 februari 2014

3 fina grejor och en dålig


Fint:
1.
Jag har en ny tavla som föreställer en val. Från society6.com. Tycker så mycket om de turkosblåfärgerna.

2.
I förra avsnittet av Girls när de åker till nästan-Hamptons och Marnie tycker att de ska öppna sig för varandra och sedan slänga sina önskningar in i en lägereld, Hannah går på stan i bikini och de gör en koordinerad dans.

3.
Rostat bröd med ost och björnbärsmarmelad.

Dålig sak:
Jag har bränt mig på ugnsgallret så jag sitter med en kylklamp på vänster hand sedan flera timmar tillbaka. Fast det är klart, jag känner att det ändå inte är något i jämförelse med min lillasyster som har ramlat och slagit ut en hel framtand så hon bara kunnat dricka flytande föda i flera dagar, och som dessutom fått en fraktur på ett ben i ansiktet. Får mig att vilja gråta att tänka på det.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar