torsdag 30 januari 2014

Bra just nu:


- Om en timme är det fredag. Och sedan kommer den första lediga helgen på länge. Härligt!

- Mitt nya favoritord rödpang som jag hoppas få användning för redan imorgon, då Mattson kommer på besök. Hoppas då på att få dricka detta.

 - Hortensior, kanske särskilt blåa. Tänker att det är min nya vårblomma.

- Denna väska, är i valet och kvalet men jag behöver verkligen en ny.

 - Ingefära. Har alltid hatat ingefära för att jag fick ingefärstabletter när jag var åksjuk som liten. Men nu har det gjort en revival för mig då jag börjat dricka ingefärste från Pukka med en citronklyfta i varje morgon. Godaste juicen som jag pressade idag innehåller förövrigt blodapelsin, äpple, morot, citron och ingefära.

- Godisförbudet går riktigt riktigt bra. Är inte ens sugen än!

- 35 dagar kvar tills min romantiska fuerteventura-resa med Andreas, tiden har gått fort men Januari har gått megalångsamt. Men om en dag till så är Januari slut och våren närmar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar