tisdag 14 januari 2014

semesterstilen.

Jag är så glad att säga att om 51 små dagar, så är vi här:

Fuerteventura! Woop woop!

Som vanligt researchar jag skiten ur stället jag ska åka till, jag har numera koll på allt från typ vilka bussar man kan ta vart till vilken typ av madrass det kommer vara i hotellsängen. Jag är också lite skärrad över att jag åker på sol och badsemester, har liksom inte sett mig själv som den typen av person. Vilket egentligen är lite löjligt. Man behöver ju faktiskt inte vara tysk eller medelålders för att vilja ha lite sol som läker ens nariga läppar och ger en ett par fräknar i Mars.

Jag tycker att man ska drömma framåt så mycket det bara går för det är halva nöjet med att resa. Så klart har jag börjat planera inför semesterstilen. Andreas tycker att detta är bland det knäppaste han hört, han reser med handbagage med ett par shorts i, ungefär. Någon lite deo kanske han smugglar med i min väska, mer behöver han inte den där naturmänniskan. Han kanske tillverkar sin deo själv av lite hotelltvål och en aloeveraväxt han hittar på stranden, vem vet.



  

  


 Typ lite så här ska jag strosa runt. I mina fantasier i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar