torsdag 28 november 2013

raccoons

Andreas har spenderat hela kvällen åt att ligga i soffan och fnissa åt youtube-videor med tvättbjörnar i. Han säger nu att han vill ha en egen tvättbjörn. Vi får väl se.

Jag minns när jag pluggade engelska i USA. Utanför skolan hade vi stora soptunnor, där skulle jag slänga något och när jag öppnade luckan såg jag att något rörde sig i mörkret därinne. Jag smällde igen locket och gallskrek i falsett att det var en gris i soptunnan. Nog för att det var mörkt men alltså, en gris?! Hur skulle den ens ha hamnat i soptunnan? Och grisar är väl ungefär det minst läskiga djuret? Så klart var det en tvättbjörn, de håller hus kring soptunnor i USA men man ska akta sig för dem då det sägs att de kan ha rabies. Inte så himla gulligt precis.


 Jag 19 år i NY på språkresa. Man gjorde så här med bilderna då, spejsade till dem med massor av coola effekter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar