tisdag 19 november 2013

I love you like grave danger, like moon shining disguise , when I wake up with your make up and spread blush against the sky.

Några fina saker och annat jag tänkt på:

Vi gick igenom några kassar som Andreas glömt att packa upp när han flyttade från Götet för 2,5 år sedan och hittade världens största byxor. Okej att han är tio centimeter längre än mig men hans rumpa är faktiskt inte i höjd med mina axlar.
...Och ja, detta är min morgonfrisyr. 


En vacker bok jag hittade inne på Urban. Nu ska jag säga en sak som jag är sugen på men som är lite hemlig för jag vill inte behöva utföra den på riktigt: Jag vill ha en Great Gatsby-fest. Vi skulle dricka champagne, ha flapperklänningar och fjädrar i håret. Visst låter det great? Perfekt till nyår också!

En artist jag lyssnar mycket på nu är Alexander (sångaren från Edward Sharpe & The Magnetic Zeros). Bästa är A million Years. Dreamy!

Före- och efterbilder på kändisar kan ju vara en av tidernas gulligaste saker. Jag gillar ju att Zooey Deschanel innerst inne är en liten nörd med trassligt hår, precis som vi andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar