torsdag 21 november 2013

dimmiga dar, det där var fina dar

November är ju inte precis känd för att vara en kulört, härlig månad när alla smådansar gatorna fram med glittrande ögon. Trots det har November varit ganska bra för mig. Medvetet har jag försökt tänka positivt varje dag och inte vältra mig i självömk, som är lätt att halka ner i ibland. Jag kanske inte har det bäst i världen men jag har det faktiskt väldigt bra och är frisk. Ibland har man svårt att ta in att det faktiskt är det viktigaste. Min nya grej för att göra det mesta av mitt liv är hur som helst är att gå all in. Typ nu när det är grått- då bara öser jag på med saker man inte kan göra när det är sommar.

Jag har satt upp en ljusslinga på balkongen, egentligen inget märkvärdigt men jag upptäcker att jag vill ha ljusslingor överallt efter det.

Jag fuskar med nyttigheter och gör varmchoklad med marshmallows. Kanske inte jättebra, men det är i varje fall gott!

Snart är December här och då kan man gå all in på julen. I år ska vi äntligen ha en egen julgran! Jag har redan börjat med mitt julmoodboard på pinterest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar