söndag 24 november 2013

oh whatever makes her happy on a saturday night

Igår tog jag och Andreas ut min lillasyster (a.k.a. Babygrrrl) och lillebror till Texas Longhorn i Hammarbysjöstad och åt. Jag hade aldrig ätit där innan, stället bjöd på köttchock men på det viset man vill ha det: inget tjafs, vältillagat kött, pommes och sås. Stor slurp! Som Maria Montazami säger. Vegetarianen Helen fick några slags fajitas och de var också bra, skönt när sådant där bara flyter. Trevlig personal också, vi kommer tillbaka!

Efter så gick vi till Laughing Duck som är en slags bar nära centralen. Dit går jag däremot garanterat inte tillbaka. Jag gillar inte när vakter hugger tag i mig för att jag inte har hängt in jackan: på en bar! Sur personal också. Nä sådant där blir jag så trött på.

Det var min lördag i någon sorts resentionsform! Mysigast var ju så klart sällskapet. Älskar att man kommer på nya sätt att umgås med sina syskon när man är vuxen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar