onsdag 13 april 2011

slutet på 23

Idag är jag så trött så att jag håller på att tuppa av. Dels blev det lite sent för tant Linn igår för att jag drack vin med klassen, och dels har jag joggat upp och ned för berget bakom vårt hus. Nu tänker jag däremot inte röra mig på hela kvällen, för imorgon är ingen vanlig dag, utan det är min födelsedag!

Alla i klassen fick blommor och presentkort som tack för hjälpen av Coop. Himla rart!


Anledningen till att vi firade lite igår kväll, var för att vi hade gjort klart ett projekt i samarbete med Coop. Jag pluggar till butikskommunikatör på Handelsakademin i Göteborg, och då får vi ibland göra lite skarpa uppdrag. Så småningom har jag tänkt visa lite bilder, så ni får ett hum om vad jag egentligen pluggar till.

29:-, det tycker vi studenter är en rimlig summa för ett glas vin!


1 kommentar:

  1. åh vad bra att du har skaffat blogg så jag kan hänga med på vad som händer, apropå hänga med, har du varit i köpenhamn?? vad mysigt!

    Ha ha haden äran på födelsedagen! PUSS
    /mathilda

    SvaraRadera