torsdag 28 april 2011

Praktiken och kungligheterna.

Kate Middleton- vad har du på dig imorgon?
Nu har jag inte skrivit på ett par dagar och det beror på att jag har börjat min praktik på Åhléns i Göteborg. Som vanlig med mig när jag börjar något nytt så bränner jag nästan ut mig av engagemang i början. Varje dag har jag suttit som i en dimma i vagnen på vägen hem, och spenderat resten av kvällen i soffan halvsovandes som en pensionär. Nu när det har gått ett par dagar börjar jag däremot känna att min hjärna har lugnat ner sig en aning, så därför måste jag ju passa på att blogga!

Praktiken på Åhléns har varit bra, jag har gjort en vägg, hängt om inne på Twist and Tango, gjort ett bord och lite andra småsaker. Foton kommer! Alla på Åhléns är väldigt trevliga mot sin lilla praktikant som springer runt som ett frågetecken hela tiden. Det enda dumma med praktiken är att jag kommer missa tre roliga grejer- min farmor och min lillebrors födelsedag, och prinsbröllopet! Jag är så pepp inför prinsbröllopet så det börjar bli löjligt. Han verkar så gullig prins William, och så vill jag så klart veta hur Kates klänning ser ut! Spännande grejer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar