torsdag 7 april 2011

Ny blogg!

Det är den 7/4 2011 och detta är mitt första blogginlägg i way I am-bloggen. Den här bloggen har egentligen funnits i tankarna länge, dels för att jag gillar att skriva och dels för att kompisar ska hänga med nu när jag bor i Göteborg istället för Stockholm. Det svåraste med att skapa den här bloggen var att komma på vad den skulle heta. Som jag har funderat! Det måste ju vara något som håller länge. Tillslut kom jag på att den ska ju såklart heta som en av mina favoritlåtar.

Men nu är klockan mycket och jag ska åka till Köpenhamn imorgon, så detta får bli ett kort hej. När jag kommer tillbaka så kommer det komma en bildspecial a´la Köpenhamn. Den lille havfrue, konstiga korvar, öl, rödmosiga gubbar och allt vad Danmark innebär! Sedan ska jag förstås skapa en tuff header och designa bloggen lite. Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar