onsdag 20 april 2011

påsklov

Nu har jag påsklov, mitt första sedan gymnasiet, och det känns så jäkla skönt! Jag ska åka hem till Kallhäll och äta mat hos pappa och träffa Elinor och strosa på stan. Det kommer bli så härligt att komma hem nu, för jag har inte varit hemma sedan i vintras och jag har hunnit sakna alla massor. Verkligen saknat! Dessutom känns det fint att få uppleva lite vår hemma också, för där brister isen och man hör vattnet strila när man går längs med strandpromenaden. Det är liksom en speciell vårkänsla över det.

Jag har pillat ihop ett fint påskris här hemma i Götet, bilder på det kommer senare. Det är sjukt snyggt i alla fall!


Tips till alla hallon/saltlakrits-diggare: Den här emo-glassen från SIA åt jag idag när jag var på promenad med Andreas. Mycket mycket god! Extra plus för förpackningsdesignen också!

2 kommentarer:

  1. omg, sia är bästa glassgöraren. bästa är choklad med kakao. mmm!

    SvaraRadera
  2. sia är verkligen bäst. inte massa plast i glassen som med GB!

    SvaraRadera