onsdag 4 juni 2014

Well I’m nobody’s baby, I’m everybody’s girl, I’m the queen of nothing, I’m the king of the world


Så otroligt mycket ljuvligheter som man ser på sin vanliga kvällspromenad nu. Sommaren är verkligen här, och vi har hela kvar att njuta av. Fantastiskt! Ikväll lyssnade jag på First Aid Kit som gästade värvet, medan jag promenerade strandpromenaden fram. Det är svårt att få intressanta intervjuer med så unga personer tycker jag, man blir ju oftast mer insiktsfull när man blickar till baka ju mer tid som har gått liksom. Så unga personer berättar mer om saker som har hänt dem utan så mycket mer djup bakom. Tror nog First Aid Kit blir fantastiska på Värvet om säg tio år.

Men jag har i alla fall börjat lyssna på deras musik och de är ju så duktiga och deras röster är så vackra.Tänk om man själv hade någon sådan där gåva som man bara kunde satsat på sedan man var 14. I slutet av sommaren så hoppas jag få gå och se dem på popaganda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar