måndag 23 juni 2014

Någon vecka i Juni


Här kommer lite bilder från de senaste dagarna:



Jag har varit lite sjuk ett par veckor, ni vet så där så man går till jobbet och håller ut men inte orkar så mycket mer. Så jag har druckit massor av det här som jag ääälskar: Pucca lemongrass &ginger te med pressad citron, honung och riven ingefära. Det är jättegott och ska ju vara bra för allt.

En söt humla jag såg innan sommaren försvann.

 Jag har kollat så mycket på fotboll på senare tid. Det här är fikat som vi hade till fotbollen när pappa och Kicki var hemma hos mig och Andreas och berättade om sin Australienresa. Te och scones. Mmm! Vi har förresten börjat att betta om fotbollen, man säger hur man tror att matchen kommer sluta och bettar man rätt vinner man 50 kronor av varje deltagare. Ingen har hittills vunnit, men det här har lyckats hålla lite intresse uppe hos mig som annars tycker att det finns roligare grejer än fotboll. Gambling är alltså tydligen mer min grej än sport!

Så här såg jag ut på midsommar, fast lite mindre stirrig kanske. Midsommar var kall, vi såg en midsommarstång och åt mat. That´s it typ. Ungefär som det brukar vara alltså.

Lagom till Andreas och min semester började som kom hösten med stickande regn och kalla vindar. Jag som ska på bröllop om några dagar har fått jaga land och rike runt efter en finare stickad kofta så jag slipper förfrysa mig i min tunna klänning. Tur att festen ska hållas inomhus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar