söndag 27 oktober 2013

I feel it all, I feel it all, I feel it all, I feel it all. The wings are wide, the wings are wide, wild card inside, wild card inside.

I fredags var vi ett gäng som var och tittade på några av Simons gamla bandpolare som startat ett eget band: the Echo Field. Vi diggade det och dem! Kul också att det blev som ett litet reunion med människor jag senast såg innan jag flyttade till Göteborg.

Echo Field var förband till fina Maia Hirasawa på debaser medis. Maia blev avbruten hela två gånger av ett falskt brandlarm som gick. Efter det gav vi upp konserten och satte oss och snackade istället. En viss person hade som grej att bara dricka cava och det fick ju en viss person ångra dagen efter om man säger så. Jag tror jag bakis-åt min egen vikt i mat och chips igår. Så jäkla gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar