måndag 7 oktober 2013

tre måndagstankar

Det här funderar jag på den här måndagen:


- Hår. Så fort mitt hår börjar växa ut så vill jag att det ska bli kort, och så fort jag klippt det kort så vill jag att det ska växa ut. Story of my life. Mitt hår blir tyvärr platt som en pannkaka så fort det börjar få lite längd. Nu vill jag ha en cool, fluffig Elin Kling page.Vi får se vad jag vill nästa vecka, eller imorgon.

- Squat challenge. Morgonen efter squat challenge dag ett så darrade mina ben så mycket att jag funderar på hur jag skulle kunna jobba resten av dagen. Det var som ett rejält blodsockerfall mixat med en skvätt mjölksyra. (Jag var tvungen att ta stöd när jag skulle sätta mig på en vanlig stol. Ehm.) Efter det lärde jag mig läxan om att stretcha. Nu går det faktiskt riktigt bra, och det går jättesnabbt att köra varje dag.

-Små varmluftsballonger som inredningsdetalj. Jag vill ha som projekt att göra en av papier maché. Jag tänker mig så som på bilden, men det lär väl bli så här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar