onsdag 25 september 2013

P.A.P.

Det är rätt härligt nu när man får ta på sig varmt igen. Jag går all in som vanligt i början av en säsong och kör på med halsduk, kängor och handskar. Det är ju så snyggt med lager, mycket finare än sommarplagg tycker jag. Men så får jag heller aldrig uppleva att vara så där somrigt brungrillad som alla andra (bästa hälsningar/ Stundtals avis).

Ljung på balkongen ska det förstås vara. Nu har jag lärt mig att de ska ha ytterst lite vatten, förra året dog min ljung direkt. Andreas säger att jag är en panshis (pensionär på stockholmska) och dit får man väl räkna mitt balkongpillande då. Men han höll på att dö av garv idag när han ifrågasatte hur folk kan gå på rave mitt ute i skogen den här årstiden utan att frysa ihjäl och jag sa "De går väl på sånt där extacy-knark". 

Jag säger bara: P.A.P. Pensionär and proud! Ska trycka upp en pin med det, vi panshisar gillar ju pins.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar