måndag 23 september 2013

Live fast die young bad girls do it well

Jag och Anna var på konsert här om dagen. Här är en selfie innan jag skulle dra iväg. Hade förresten en klassisk klädpanik. Man vet att jag har det när jag börjar klippa i kläder för jag tänker att de blir snyggare då. Den här gången rök två klänningar. Den ena var det bara att kasta, den andra blev en topp som jag har på bilden. På vägen in tills stan lyssnade jag på MIA "Live fast die young bad girls do it well". Ja man kan ju låtsas att man inte ska ta det lugnt och ta tåget hem tidigt för att jobba dagen därpå.

Det var Anna kompis Erica som hade spelning med sitt band. Ni finner nog ingen person med lika mycket power på scen som Erica. Hon springer runt i publiken, hoppar upp på bord och har världens röst. Väldigt duktig och publiken kan inte låta bli att dras med.

Anna diggade det! Sedan drack vi lite vin och sedan åkte jag hem. Mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar