måndag 13 maj 2013

hon har ett sätt att säga mhm jag inte trodde fanns, och hennes kläder följer inga enkla lagar om obalans, hon har små band runt sina handleder och andra i sitt hår, hon är sån man skulle vänta länge på om man fick chans

Jag har drabbats av någon sorts förkylning som sätter stopp för allt härligt man kunnat göra nu när det är runt 20strecket och soligt varje dag. Trots det har jag jobbat, skrivit B-uppsats och grillat två gånger den här helgen, vilket kanske är en förklaring till att jag brakade ihop totalt idag.

Det var alltså en skruttig person som mötte upp Julia imorse. Vi skriver om second hand i vår B-uppsats, varför vi skulle gå och fota på Judits second hand. De har ju så mycket fint (och dyrt) så man storknar.

Tur att man är två när livet är hårt! Julia fotade med systemkamera och var allmänt pigg, medan jag stod  och såg ut som sju svåra år och undrade hur man får bort de här locken för öronen. Sedan gick jag hem, tog vitaminer, hostmedicin, nässpray, ipren och snöt mig för sjuttielfte gången. Och roligare än så blev inte den måndagen.

Förresten, jag måste verkligen börja röra på mig lite igen så jag bygger upp mitt immunförsvar. Senast jag var sjuk var ju två månader sedan och någon måtta får det faktiskt vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar