måndag 29 oktober 2012

If your up on the road, feeling lonely and so cold, all you have to do is call my name and I´ll be there on the next train.

Finaste fröknarna var här i helgen, alltså Linn och Lisa som jag mötte på skolan i Göteborg. Gud att man kan sakna några personer så mycket! Vi hade i alla fall jättekul, åt mat, drack drinkar, spelade spel och viktigast av allt- pratade så vi fick ont i halsen. 


Michelle Williams i My Week with Marilyn, kanske kvällens film?

Idag viner kalla vindar och alla löv har trillat ner på marken. Jag har en oerhörd mängd skolböcker att läsa men jag tror jag struntar i det för jag fattar ändå ingenting, så jag satsar på föreläsningen istället. Alltså tar jag det piano och tittar på Gilmore Girls och äter chips under min ugglefilt. Känns helt okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar