söndag 14 oktober 2012

Gammalt inlägg som jag hittade på min dator från december 2008

"Sedan var jag inne på OnOff, jag vet att det är jättedyrt där, men på grejen jag skulle ha så var det billigast pris för sådant kollar jag alltid upp, så ni kan lugna er. Oh well, så var det en sådan där som försökte pracka på mig en fast telefon, och jag ba "No way José!". Och han ba "Jo, men kom igen, de är tokbilligt!" Och då sa jag att jag bor hemma, så då är det gratis och billigare kan det nog inte bli. Och då sa han "Hur gammal är du?" "21". "Du ser ju mycket äldre ut" och jag visste att han ljög för annars är han blind så jag såg lite tveksam ut och han ba "Nej du ser mycket mycket äldre ut! Typ som...". "Femtio?" sa jag. "Eh nej, trettio. Som jag!" Och ja ba "Men shit lägg ned", fast det sa jag aldrig och sedan gick jag. Ser jag ut som trettio är jag dessutom förolämpad. När jag är trettio kan jag lika gärna lägga mig ner och dö."

 Jag i december 2008

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar