torsdag 22 mars 2012

Sista tiden på Lindex

I måndags gjorde jag och Åsa Gwyneth Paltrow fönstret inför kampanjen som skulle släppas på onsdagen.

 I onsdags så klev jag upp vid fem för att vara på praktiken till sju, så vi kunde göra key arean (det första man ser i entrén på lindex) med Gwyneth grejor lagom tills öppning klockan10. Väldigt fina saker tycker jag, känns helt rätt för Lindex målgrupp men det finns något för alla.


Jag gjorde en liten bukett till min handledare Åsa som jag ska ge henne imorgon. Imorgon är nämligen min sista dag som visual merchandising praktikant på Lindex. Nästa vecka bär det av till Svenska moderådet för att hjälpa till med deras böcker om kommande trender. Ska bli spännande!

Annat bra den här veckan:
- Jag har hittat boende i gbg. Jag ska bo i en lägenhet precis vid vattnet så jag kommer ta färjan över till min skola. Känns väldigt mysigt!
- Nu är det bestämt att jag ska vara på myrorna för mitt examensarbete. Jag har tänkt att jag ska göra ett sjukt fett skyltfönster, mer än så vet jag inte än.
- Det har blivit vår ute, solen steker ner, man ser tussilago och det är bara mars. Älskar när våren kommer tidigt, det är min bästa tid på hela året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar