söndag 11 mars 2012

schlagerkväll och skräckiskväll

Nu är det söndagkväll och det känns precis som vanligt: smått ångestfyllt. Helen har varit här med sina hundar och vi har ätit Andreas risotto och sett på skräckis. Egentligen klarar jag inte av skräckisar, för jag blir nämligen rädd för allt. Men den här var riktigt jädrans kass, ni vet så där så man får se demonerna lite för länge så man börjar småskratta åt hur roligt det måste varit att spela in. Så jag känner att jag har återhämtat mig rätt bra.
 Josse och Mattson skriver röstlappar. "Chans att slå i Balkan" tycker jag var bästa kategorin.

Igår var jag hemma hos Josse för en klassisk melodifestivalkväll. Josse bor så fint med både trappa (alltså innuti själva hemmet) och liten uteplats. Vi åt massa mat och jag hejade på Loreen  (a.k.a Plupp) som jag faktiskt gillade riktigt mycket. Jag tycker att hon ser ut lite som att hon kämpar sig fram i en snöstorm på ett fjäll i sitt nummer, vilket måste vara riktigt jobbigt när man har så lång lugg som blåser in i ögonen hela tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar