torsdag 19 januari 2012

Hårfint

 Dianna Agron från Glee

Snart är det den 25e och pengarna trillar in på kontot för första gången sedan november. Då ska jag passa på att klippa mig hade jag tänkt! Tror det får bli ungefär som på bilden, en liten längre page än jag brukar ha och kanske lite uppklippt framtill. Ingen riktig lugg men lite lugg-aktigt. Ett utmärkt fegisalternativ! Har ju gått och velat i flera månader mellan kort eller långt, klippa hel-lugg eller låta luggen växa ut. Man brukar ju säga att när det händer något omtumlande i livet brukar kvinnor ändra frisyr, och i såfall står väl mitt frisyrvelande för att jag är totalförvirrad i livet med flyttar fram och tillbaka mellan sthlm-gbg samt att skolan slutar om ett par månader.

Får väl se om jag hinner ändra mig igen innan det är dags för klipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar