söndag 8 maj 2011

Viktoria Rey. R-e-y. Rey.


Jag och höger polisong igår.
Oj oj oj. Igår gjorde jag något man inte får göra när man bloggar- glömde minneskortet till kameran hemma!
Anywhoo, så var det en alldeles strålande dag. Jag hade fått en picknickkorg av finaste Jeanette i födelsedagspresent, med ost, vindruvor, vin och hela vuxenkittet! Så vi drog till Slottskogen (precis som alla andra i hela Göteborg) och slog oss ned på en filt. Solen sken, jag som inte gillar ost hittade en ost som var god, jag brände mig lite på ryggen och det var nästan olagligt bra! Det är knäppt hur man kan tycka att livet är så tråkigt och segt på vintern och tycka helt tvärt om när man får lite sol.

På kvällen tog vi oss hem till Robert, den enda personen i världen som tycker att namnet Viktoria Rey är lika kul som jag tycker. Vi grillade och sedan blev det väl ett par samtal om nördigheter och ungefär 30 blipblop-låtar för mycket, men över lag en mycket trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar