måndag 30 maj 2011

Londonbilder del 1

Okej så här. Jag ska börja med att försvara mina Londonbilder med att Elina hade med sig en systemkamera. Så fort någon har det, så tänker man ju automatiskt att man lika gärna kan ge upp och bara sno den andras bilder. Men här kommer del ett av de få bilder jag tog!
Så klart så shoppades det en.hel.del. Jag var väl sämst av alla tjejer på resan, men jag är ju ändå student. Finast grejor fanns på TopShop och finast grejer där hade nya märket Sister Jane.

Mathilda och jag delade säng och det gick alldeles utmärkt. Fast jag kan tänka att Mathilda tyckte det var rätt skönt när jag åkte hem.

Två av kvällarna var vi på klubbar. Den ballaste var den här, där det gick runt folk utklädda till 1800tals damer, små japanska docktjejer och långa cirkusdirektörer med styltben. 

Stället var drottningens gamla stall, boxarna var bevarade och allt! 

Utanför klubben såg det ut så här. Rätt fräsigt!

En dag gick vi på marknader, detta är från Portobello. 

En jädrans massa symaskiner.

Elina är en sådan där liten gullig person som passar i precis allt. Mitt på gatan blev hon förövrigt erbjuden jobb på Abercrombie and Fitch (och alla vet ju att de som jobbar där ser ut som modeller hela bunten).

Mathilda- en annan liten gullig person, med ett imponerande pose-förråd!

Gubbkepan. Dags för en återförening?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar