onsdag 26 juni 2013

Jag ser Elvispojkarna som slänger upp påskliljorna, andra Långgatan-flickorna med hjärtat av på mitten, när jag går runt här i feber nere vid kanalerna och nån dag är jag glömd här

Förra veckan var jag en sväng i mitt gamla hood Göteborg. Och träffade de här damerna: kax-Linn och cool-Lisa. Som jag gillar dessa två alltså! <3

Götet på sommaren är så härligt. Vi gled runt i kanalerna på paddanbåtarna som riktigt turister, under de mycket låga broarna osthyveln och frisören.

Men mest drack vi vin (och här: en urgod hemgjord strawberry daiquiri) och pratade på som vi alltid gör, om livet och våra karriärer som ligger någonstans framför oss.

Och Lisa spådde vilka vi skulle passa bäst ihop med. Jag blev en perfect match till Johnny Depp! (Visste jag väl i och för sig för länge sen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar