söndag 7 april 2013

Old touch


En mycket härlig fin och trevlig sak med modevetenskapen är att jag har hittat en del personer som är nördiga på samma saker som jag. Exempelvis i fredags när Anna och Olivia tog mig till Old Touch, en riktig vintagepärla vid Odenplan.

Old Touch skulle kunna bli mitt andra hem, är min spontana tanke. Allt var urtjusigt, jättefint och för en gångs skull inte så in i bängen dyrt! Jag har förövrigt exakt en sådan mjölkkanna som på bilden fast lite rostigare.

Drömmen vore ju att ha en sådan här liten butik och bara handplocka allt man gillar. Fast det är klart, det skulle bli svårt att skiljas från alla attiraljer när någon annan ville köpa dem.

Butiken är inredd från tak till golv med allt fint man kan tänka sig, det känns så hemtrevligt!

Hit kommer jag tillbaka många gånger, känner jag på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar