tisdag 27 november 2012

Hudvårdsrookie

När man är 25 år gammal får man tydligen inte smörja in sig med bodylotion i ansiktet, fick jag höra i helgen av Mathildas roomie som var hudvårdsintresserad. Jag har funderat på det där med hudvård länge, jag har liksom aldrig uppdaterat mig från när jag var 15 och började köra med Nivea eye make up remover och hudkräm. Idag tog jag hur som helst tag i det och gick till Kicks med ett gammalt presentkort och fick lite rådgivning. Nu ska jag börja med Neroliserien från Estelle & Thild och se om jag känner någon skillnad. Den känns i alla fall väldigt snäll, med ekologiska ingredienser och en innehållsförteckning där man förstår allting. Förpackningar med pump tycker jag känns hygieniskt också. Jag har tagit en före-bild på mitt ansikte så jag tänkte att om några veckor ska jag återkomma och berätta om jag tyckte att det gjorde någon skillnad, och i så fall ska jag nog börja med deras ögonkräm och serum också. Måste bara bli rik först! Masken och skrubben ska jag önska mig i julklapp.

Ps- Bildproblemet löste jag genom att bilderna nu mera är länkade från flickr. Jättebra för nu backar jag upp alla foton också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar