lördag 3 november 2012

4 planscher

Det börjar bli helt okej hemma hos oss nu. Vi har stolar att sitta på och skoställ för skorna. Det praktiska är liksom helt okej, det är bobart. Däremot saknar jag lite konst på väggarna. 

Känner mig lite inredningsmagasin-klyschig, men  jag vill verkligen ha en Olle Eksell kakaoplansch. Finns att köpa här, synd bara att frakten gör den så dyr!

Jag har någon grej för enkelt, grafiskt, nästan barnsligt tecknat. Typ som Andy Warhols tangodiagram.

Köper man snygga Stockholms planschen gör man även en god gärning då den säljs i rädda barnens webbshop.

Fast den här tavlan gillar jag nog mest. Massor att titta på och så föreställer den ju en av mina favoritstäder i världen. Så häftigt att originalet är utskuret för hand också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar