torsdag 21 juni 2012

examenspresenter

 Jag tänkte att jag skulle visa upp några av alla fina examenspresenter jag fick av min familj och släkt.
Till exempel fick jag den här väskan från svenskt tenn som jag önskat mig i åratal. Blev så himla glad! Jag känner mig nästan lite tom, vad ska jag nu önska mig liksom? (På ett bra sätt).

 Jag fick också tjusiga vinglas.
 
 Av min släkt i Finland fick jag present med mumintema, bland annat ökades min muggsamling med muggen i mitten och så fick jag fina handdukar med lilla My på.

 Jag fick också tidernas tjusigaste hemmafru-kit komplett med blommig handduk, grytlappar och förkläde i samma mönster.

En del blommor blev det också, de bor i en glasskål på bordet nu när de börjat sloka.

Förutom att jag firats av så har jag mest degat runt, läst och handlat inför midsommar. Igår målade jag naglarna i två olika färger och kände mig lite cRazY, då vet man att man håller på att bli gammal.

1 kommentar: