torsdag 31 maj 2012

3 bra och roliga grejer jag gillar just nu



1. Teveserien Girls.

Älskar Girls! Ni som gillar Freaks and Geeks kommer gilla den här serien jättemycket. Först trodde jag att jag tyckte att den var rätt dålig, för karaktärerna är nämligen lite småjobbiga. De är nämligen som vanliga människor är. Man är ju van vid att se teveseriekaraktärer som är ganska perfekta, för att de är just karaktärer. De här tjejerna är alla i 20års åldern, har inga pengar, gör slut med killar, sitter och pratar och analyserar allt (precis som man gör!).
Förresten blir jag ett fan av Lena Dunham direkt, för hon har skrivit teveserien och är skådespelare i den och är bara 25 år. Där ligger man ju i lä.



2. http://whatshouldwecallme.tumblr.com/
Bara för att jag skrattar högt när jag går in där!

3. Det här frieriet.
För att det är som en scen i en film.

2 kommentarer:

  1. shit!! jag gillar precis samma tre saker som du, vi borde bli kompisar!! särskilt 2'an garvar i brallan när jag går in där

    SvaraRadera
    Svar
    1. shit vad sjukt! ja vi borde verkligen bli kompisar. du verkar vara en bra och trevlig ung kvinna!

      Radera