måndag 7 maj 2012

helgen som gick

Nu är helgen över och det var min näst sista helg som kommer spenderas i Göteborg! 

På fredagen var Andreas här, och han och jag och en kompis till Andreas gick och såg den där superhjältefilmen som går just nu. Jag gillade den inte så mycket alls faktiskt, men så är jag inget superhjältefan heller.

På lördagen hängde jag med Anna hemma hos mig. Vi kollade på Skönheten och Odjuret och spelade ett spel om vem som var mest svensk. Först ledde Anna starkt med sina foppatofflor i guld, men jag kom igen när jag kopplade We Shall Overcome till Birgit Friggebo.

Bild från färgläran som är vår sista riktiga kurs. Det har varit superkul!

Igår så fikade jag lite med Linn Lisa och Anna, sedan gick jag hem och panikade över följande:
Att jag ska flytta hem men lämna fina kompisar kvar.Att jag ska sluta gå i skolan. Att jag måste söka jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar