söndag 13 maj 2012

pröva sina vingar

Söndag kväll och imorgon är ingen vanlig dag, för det är första arbetsdagen på examensarbetet på myrorna. Jag har spenderat dagen till att förbereda med olika grejer jag kommer behöva till skyltfönstret jag ska göra. Fast det är klart, innan dess hann jag och Andreas fixa med balkongen (den blev superfin, bilder kommer!) och så tog jag en promenad med Mathilda.

Nu känner jag mig hur pigg som helst, jag skulle gärna bryta mig in i butiken och börja jobba på en gång om jag kunde! Om man tänker på saken blir det första gången jag tar kommunikatörsrollen utan att vara praktikant och det känns faktiskt lite nervöst. Jag försöker påminna mig själv om att myrorna behöver all hjälp de kan få och att hur som helst så borde det bli bättre än det är nu. Förhoppningsvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar