söndag 22 april 2012

take me out tonight where there´s music and there´s people and they´re young and alive

 Lyckades ta en bild igår i alla fall.

Jösses, igår så var jag ute med Lisa och Linn och åt middag och bowlade. Rätt vad det var så var bowlingtiden slut och vi stod där med alldeles för mycket spring i benen. Så vi åkte till ett ställe där de hade 57kronors drinkar och sedan vidare till Neferititi. Där hade de en person som serverade kaffe med kakor och människorna var mellan 20-60, det tyckte jag var så himla gulligt. Vi dansade lite, men mest satt vi och pratade om vår liv och vad det ska bli av oss, som vi alltid halkar in på. Det är en av mina bästa grejer, att sitta och prata så.

Nu sitter jag här lite mör och dricker ramlösa och har sett på en fin film som heter Efter bröllopet.
Määäds Mickelsen är med i den och jag tror faktiskt att jag tycker att han är lite snygg trots allt. Dagens lyx består i att jag tvättar i min tvättmaskin (det finns det i lägenheten jag hyr nu). Jag överdriver inte, vet ni hur sjukt lyxigt det kändes att bara slänga in en tvätt helt spontant? Och det låter så hemtrevligt när den tvättar tycker jag. Jag är så gammal!

2 kommentarer: