måndag 16 april 2012

cribs

 Välkommen till MTV Cribs med Linn! Så här ser det ut där jag ska bo i en månad!

 Först går man upp för en backe, sedan kommer man fram till "mitt" lilla hus.
Jag bor högst upp, under taknocken. 

 Det här ser jag när jag kommer in genom min dörr, jag har alltså legat på golvet och fotat för att man ska kunna se takhöjden, men jag tycker ändå inte den framgår. Nåja ungar, ni får använda er fantasi.

Sak jag älskade med den här lägenheten: det finns ingen ångest här. Ofta när man kommer hem till en lägenhet man hyr i andra hand finns det rätt mycket ångest där: det luktar som en annan persons kropp, grejerna där passar inte ens egen stil o.s.v. Men i den här lägenheten kände jag mig som hemma direkt, kanske för att hon jag hyr av har lite samma smak som jag.

Sedan kan man ligga under snedtaket och kika på båtarna som rullar in. Och tänk så himla mysigt det måste vara när det regnar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar