söndag 14 augusti 2011

Liseberg

I onsdags kväll anlände jag och Andreas till Göteborg för att gå på Way out West. Men festivalen började inte förens på fredagen, därför tog vi med oss Robert på Liseberg istället!
 Jag kom fram till följande: jag tycker inte om att åka någonting man kan bli det minsta rädd av. 

 Däremot tycker jag den här karusellen var väldigt vacker.

 Liten människa under många ballonger.

 Medan Robert och Andreas dödsföraktande åkte allt som såg livsfarligt ut så kikade jag i de små mysiga butikerna.

 Trots rädslan för att dö i en berg och dalbana hittade jag ett sätt att ha kul på Liseberg ändå: Jag vann gosedjur! Det blev som en drog, jag bara växlade in allt jag hade i femkronor och kom ut med flodhästar, någon konstig ökenråtta och en gul kanin.

 Spegelhuset är mer i min smak.

 Så gulliga!

Dessutom bjöds det på en kille med inlevelse...

...och en kanin med mustasch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar