lördag 6 augusti 2011

En bra och en dålig nyhet!


Bra nyhet: Jag och Andreas ska till Vietnam! I 15 dagar! I vinter när det är som kallast! Vi gav upp Thailandsplanerna när det visade sig att bara flygbiljetten skulle kosta upp mot tiotusen/ person. Så hittade vi biljetter till Vietnam för halva thailandsbiljettpriset, vilket känns jättefint och vi slipper en del semestersvenskar.

Dålig nyhet: Jag missar julafton. Det blir julafton på någon beach för mig i år. Och julen som är det bästa med vintern... Men men, jag kommer antagligen uppleva minst femtio jular till så jag klarar mig nog! Får koka knäck som en galning och ha en liten julafton när jag kommer hem istället.

3 kommentarer:

  1. Du är ju jätte konstig. Men hoppas ni fåre skoj! :) Mycket bättre än thailand i alla fall ;)

    SvaraRadera
  2. varför är jag konstig? du är konstig! :)

    SvaraRadera
  3. Jag ska också till Vietnam över julen! Hittade din blogg via google när jag sökte bilder på landet.
    Som du skriver, jul får man flera av. Jag har firat jul i Thailand tre gånger. Och det har gått bra :)
    Man får passa på att mysa av julstämningen innan man åker iväg, det är mitt recept.

    SvaraRadera