söndag 3 juli 2011

Lost in the supermarket

Ungefär så här är var det på Konsum. "Shit! Linn är borta!"

Här om dagen skulle jag och Andreas gå och bada. Jag hade glömt min bok hemma, så först skulle vi bara springa in på konsum och leta efter en tidning åt mig. Tidningsstället stod inte framför kassorna där det brukade stå, så jag gick iväg och letade efter det. Det var bara det att någonstans här, mellan kassorna och tidningsstället, lyckades jag tappa bort Andreas.
Letandes efter mig sprang han ett par varv inne på Konsum, gick sedan till ICA, för att sedan gå ett par varv runt hela centrum. Väl ute ur Konsum ringer en asförbannad pojkvän till mig. Han har då hunnit gå hem till sin pappa och hämta sin mobiltelefon att ringa med. Allt detta under tiden jag stått och jämfört olika tidningar!


2 kommentarer:

  1. hahah!! så stort är kallhäll..!

    SvaraRadera
  2. ja det kan vara riktigt läskigt att gå runt själv utan karta här! :)

    SvaraRadera