onsdag 13 juli 2011

den bästa sommaren och lömska Leila

Jag sitter och lyssnar på the Four Tops och dricker te och äter Aakkoset. Nyss såg jag på Den Bästa Sommaren med Helen. Herre gud, vilken bra film det är! Jag och Helen garvade tills vi höll på att dö. Speciellt kul var det när lilla killen säger till Kjell Bergström att han ska bli jurist när han blir stor och Kjell Bergström vrålar "Måste ni vara så himla märkvärdiga hela tiden?! Duger inte ett vanligt jobb?!"

Sedan tittade vi på Leila bakar och då garvade vi också massor, mest när hon smakade av marängsmeten och mumlade  "I löööv meerääng" på svengelska. Plus att hon alltid ska se så himla lömsk ut den där Leila. Hon säger ett skämt och tittar sedan lömskt in i kameran. Undra vad det betyder? Jag glömmer aldrig när hon var hemma hos Marie Serneholt och lagade mat åt henne, i något annat program. Leila bad Marie klippa ner lite rosmarin i maten, Marie började klippa och direkt skriker Leila "LITE sa jag!" som till ett litet barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar