söndag 24 juli 2011

Liten update.

Just nu sitter jag och är lite småhungrig. Det beror på att det är något fel på havregrynen i det här huset! Igår när jag skulle göra gröt på dem så blev gröten som ett grått flytande lim. Eftersom jag inte ville upprepa misstaget imorse så åt jag en redig frukost bestående av en skål cornflakes med mjölk och en skål med chips.

Funderar på vart jag ska resa här näst. Jag och Andreas är ju inne på svennebanan-Thailand under jullovet. För jag vill shoppa billigt, äta en lyxmiddag för 70 spänn, sy upp kläder och ligga på en strand med en drink i form av en ananas. Men det är ju massor av andra ställen jag vill till också. Ibland får jag sådan längtan tillbaka till New York. Sedan finns ju Tokyo också. Och mitt i allt detta så finns min tand. Den har ilat sedan i Juni och antagligen borde lagning av den vara prio ett. Jag brukar låta bli att tänka på det bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar