torsdag 1 januari 2015

2015!




Jag hade ett jättefint nyår i äkta Great Gatsby-anda hemma hos Simon. Det var så där precis lagom, vi åt trerätters, dansade improviserad charleston och gagnhamstyle, skålade massor och var lite rädda för fyrverkerierna vid tolvslaget. Vi tog första tåget hem vid halv sex på morgonen, så trots att jag inte drack så mycket så känner jag mig helt koko idag. Vaknade liksom klockan tre på dagen! 

Det enda jag har gjort idag är att kolla på en dokumentär om Astrid Lindgren på SVT play och käkat kebabtallrik (Andreas åt en klassisk nyårsdagenpizza). Imorgon är det jobb som gäller och då ska det vräka ner regn och blåsa halv storm ute. Myyyz! Hur som helst: 5 är min tursiffra så jag tror det bådar gott inför detta år: 2015. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar