måndag 25 februari 2013

Zooeys nya frisyr och 20-tals drömmar


Eftersom det här är en blogg om Zooey Deschanel nästan lika mycket som det är en blogg om mig, så måste jag ju såklart kommentera den nya frisyren som hon visade upp på Vanity Fairs Oscarsfest inatt. Och I love it! Det är just den här typen av 60-tals bob med inböjda toppar som jag alltid återkommer till i livet. Det här får mig att vilja klippa mig på momangen. Nu när the Great Gatsby kommer så tror jag att det kommer komma en liten 20tals vurm med rakare klänningar (det kan man också se från Oscarsgalan, de stora marängerna uteblev i år) och kortare pagefrisyrer. Tummen upp för att Zooey vågar också, hennes långa lockiga hår med lugg har ju verkligen blivit hennes signum, och hon var ju ursnygg i det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar